Ж аттькулар
5 5 9
13.
Сездердщ

синонимдер1

болатыны

сиякты

(sad,

unhappy),

эмотикон-
дарда да синоним бар.

Олай болса,

:-> жэне

:-) eiceyi де

'just kidding'
дегещц бшд1редт
Мунда 12-тапсырманьщ жауабы болуы керек.
A.
Тур.й эмотикондар 6ip магына беретш уш мысал ке.тпрщгз.
B.
Эмотикондар да эртурлк

оларды

турл ш е

тусшд1руге

болады.

Ол
туралы алдьщгы тапсырмада сез етпк. Bip тана эмотикон ею Typai
магына берерлпсгей мысал ке.тпрщгз.
14.
Магынасы 6epiareH бес немесе он эмотикон ойлап табьщыз. Интернет-
тен гана

карап

ала салмацыз

(онда эмотиконньщ жуздеген Typi

бар).
Шыгармашылыгьщызды

пайдаланьщыз.

Мысалы,

3:>8

‘bull!' немесе
'stubborn' дегенд1 б1лд1редт
15.
Темендег1

сейлемге

магына боларльщтай

кажстп

тыныс

6earici

мен
бас эрштер койьщыз:
th a t
th a t

i s

i s th a t th a t

i s

n o t

i s

n o t th a t

th a t

i s

n o t

i s

n o t th a t th a t

is
th a t
th a t

i s

i s

n o t th a t th a t

i s

n o t
16.
Жазылу мен айтылу сэйкесттш е карай уш « н е п зп ереже» жэне агыл-
шын

т ш н д е

окып-уйренуд1

киындататын

б1рнеше

ерекшел1к

ойлап
табьщыз. Темендег1 мэтшде 6i3 «silent е» -дан, ягни окылмайтын е ды-
бысынан кей1н келген а дыбысы [е] болып окылатын brave, cave, Dave,
gave, slave жэне т.б. сиякты 6ipeuie мысал келырдж. Алайда

have сезш
ерекшел1к

деп

корсетем1з,

ейткеш

а

дыбысы

[ге]

болып

айтылады.
Тагы 6ip мысал реынде beak, leak, peak, weak,

teak сездершде [i] болып
окылатын ea емлесш айтуга болады. Алайда еа [е] деп, еткен шактагы
read сез1

[е]

деп окылатын steak немесе Reagan

сиякты

сездерге

бул
ереженщ еш катысы жок.
17.
what,

who,

where,

when

жэне

why

сурактары

ушш

белпл1

жауаптар-
ды колдана отырып, nushu сез1н зерттещз.

Интернет немесе

баска да
акпарат кездер1н колданып, келес1 сурактарга жауап ocpinia:
a.
b.
c.
What is nushu?
Who was involved with nushu?
Where did nushu exist?
d.
When did nushu exist?
e.
Why did nushu exist?
f.
Т ал кы л ау:
Елщ пдсп nushu жагдайына бастауы м у м й н жайт тура­
лы айтып бере аласыз ба?
18.
Зерттеу

жумысы:
H e M ic
т ш н д е
с е й л е й т ш
м е м л е к е т т е р д е п
1 9 6 6
ж ы л г ы
е м л е

р е ф о р м а с ы н з е р т т е щ з .
a.
b.
What are the countries involved?
A r e
t h e r e

r e a s o n s

f o r t h e

r e f o r m

m o v e m e n t

o t h e r

th a n

e a s e

o f l e a r n in g
a n d
i n t e r n a t io n a l

c o m m u n ic a t i o n s ?