
234
ТАУАР БЕЛГІЛЕРІ ЖӘНЕ ЖОСЫҚСЫЗ БӘСЕКЕ
тұтынушылары мен пайдалану әдісі, сондай-ақ бір-бірімен бәсекелес пе, әлде
бірін-бірі толықтыра ма т.б.» мәселелер енді.
125
Тауарларды тарату тәсілдері
де маңызды фактор болуы мүмкін.
126
Құқықбұзушылық орын алған жағдайда,
Арнайы юрисдикция сотында жауапкердің өз тауарларын қалай сатқаны жөнін-
де тиісті дәлелдері де қажет болуы мүмкін.
127
British Sugar v. Robertson ісі
128
соттардың ажыратылмайтын белгі жағдайында
факторларды (яғни тәттілерді) қалай қолданғанын көрсетеді. Істегі мәселе десерт-
тің үстіне құйылатын дәмді шәрбаттың хош иісті тәтті спредке ұқсауына қатысты
еді. Судья Джейкоб «өнімдер бір-біріне ұқсамайды» деген қорытындыға келді,
мұны оларды түрлі жағдайда пайдалануға болатынымен (спредті десертке қолда-
нуға болады, бірақ әдетте олай пайдаланылмайды), тікелей бәсекелес емес еке-
німен, супермаркеттегі орындары әр жерде орналасқанымен (спред джеммен,
десерт шәрбаты десертпен бірге), физикалық жағынан ерекшеленетінімен (спред
сиропқа қарағанда анағұрлым тұтқыр), сондай-ақ нарық зерттеушілері оларды
бөлек қарастыратынымен түсіндірді.
129
Керісінше, Balmoral Trade Mark ісінде
130
виски мен шарап ұқсас тауар саналды: бұл екі өнімнің өндірушілері әртүрлі бол-
са да, әдетте оларды саудагерлер сатып алып, бірдей сауда орындарында сатады.
Тауарлардың немесе қызметтердің әртүрлі кластарда тіркелуі олардың бір-
біріне ұқсамайтынын айғақтамайды. Мысалы, (сол кездегі) Бірінші инстанция
соты «сырттай оқу курстарын әзірлеу – оқу құралдары мен баспа материалда-
рын әзірлеуге ұқсас» деген шешімге келді.
131
Белгілердің түрлі кластарға тиесілігі
маңызды емес, себебі тауар не қызметтерді жіктеу тәсілі – әкімшілік, ал олардың
ұқсастығы материалдық құқық мәселесіне жатады.
132
Сондай-ақ бұрын тіркел-
ген тауар белгісі тауарларға, ал өтінім беруші белгісі қызметтерге қатысты болса
да, соған қарамастан, олар ұқсас бола береді (және керісінше).
133
Бір сот ісінде
125
Сонда, [17].
126
Ampafrance SA v. OHIM, Case T-164/03 [2005] ECR II–1401, [53]; El Corte Ingles, Case T-443/05
[2007] ECR II–2579, [43]; Serrano Aranda v. OHIM and Burg Groep (LE LANCIER), Case T-265/09,
EU:T:2012:472, [40] (француз және голланд тілдерінде ғана) (Тауардың супермаркетте сатылуы оның
ұқсастығының әлсіз көрсеткіші болып саналады).
127
Canon, Case C-39/97 [1999] 1 CMLR 77, 95, [18]; Pzer v. Eurofood [2000] ETMR 187.
128
[1996] RPC 281, 297; cалыстырыңыз: Vedial SA v. OHIM, Case T-110/01 [2002] ECR II–5275 (CFI)
(Тағамдық май сіркесуы мен тұздықтарға ұқсас, себебі олар да сол сөрелерде сатылды), C-106/03
[2004] ECR I–9573, және Pedro Diaz v. OHIM, Case T-85/02 [2003] ECR II–4835 ісі апелляцияда
талқыланбады (қойытылған сүт пен ірімшік ұқсас деп саналады, себебі олар «сүт өнімдерінің» бір
тобына жатады, сондықтан тұтынушылар екеуі де бір кәсіпорынға тиесілі деп ойлауы мүмкін).
129
Serrano Aranda v. OHIM and Burg Groep (LE LANCIER), Case T-265/09, EU:T:2012:472, [40] (француз
және голланд тілдерінде ғана) (Бір жағынан, «тағам майы, сіркесуы, қыша, тұз және дәмдеуіштер»
және, екінші жағынан, «жаңа піскен жеміс пен көкөніс» арасындағы «шамалы ұқсастық» анықталды).
130
[1999] RPC 297, 302.
131
Institut für Lernsysteme, Case T-388/00 [2002] ECR II–4301.
132
El Corte Ingles, Case T-443/05 [2007] ECR II–2579, [38]; Isdin SA v. OHIM, Case C-597/12P,
EU:C:2013:672, [27]–[28].
133
Жауапкер қызметінің сипатына қарай, ол белгіні бір мезгілде тауарларға да, қызметтерге
де қатысты пайдалануы мүмкін. Мысалы, BMW автокөліктерін жөндеу жарнамасы автокөліктерге
де, жөндеу қызметтеріне де қатысты бір мезгілде пайдаланылады: Bayerische Motorenwerke AG v.
Ronald Karel Deenik, Case C-63/97 [1999] ECR I–905, [38]–[42]. Алайда мұндай бір мезгілде пайдалану
жайты өнімдер мен қызметтер арасындағы «нақты және ажырамайтын байланыс» орнаған
жағдайлармен шектелген: Adam Opel AG v. Autec, Case C-48/05 [2007] ECR I–1017, [27]–[28]. Тауарлар
мен қызметтердің бірдей ортақ мақсаты кездесетін өзге жағдайда, сабын мен косметика (сұлулық
пен денсаулық сақтау) спа және сауна қызметтеріне ұқсас бола алады: Costa Crociere Spa v. OHIM,
Case T-388/13, EU:T:2015:118.