356
12-ТАРАУ
найды.
сияқты
старға қарсы ұйымдасқан.
рым-қатынаста шиеленістер мен өш пенділік туындап жатады. Қы-
тайда Фалуньгун (Ealun Gong) сектасының мүшелері үнемі түрмеге
жабылады.
доктринасына қауіп төндіреді деп саналады. Ал АҚШ-та
бұрында-
ры Інжілде «Ешкімді өлтірме» деп айты лғаны н алға тартып әскерге
барудан бас тартқан амиш алар түрмеге жабылатын болған.
Амиш ш іркеуінің ерекшелігі - ол ғасырлар бойы қоршаған орта-
дан бойын алш ақ ұстады. Ал көптеген секталар, керісінше, ыдырап,
уақыт өте келе қалы пты дінге ұңсап кетеді.
Мысалы, Иса Мәсіхтің
Соңғы
уа-
қы ттан кейін одан да үлкен қоғамға кірігіп кетті (Arlington & Bitton, 1992). Сонымен қоса көп әйел алуш ы лы қтан ресми түрде бас тартты, афроамерикалық
ш татындағы мемлекеттік шіркеудің оқшаулауынан шықты.
америкалықтардан
ерекшеленетін діни және әлеуметтік көзқарастарды ұстанады. Бірақ
қазір олар саяси, экономикалық және білім беру салаларына белсене
араласып отыр.
Секталардың қурылымы мен қызметі
АҚШ-та
бар
кейбір негіз-
гі қоғамдық қүрылымдарға қарсы. Мұндай ұйымдар қоғамның не- гізгі
ғаріптер,
мүгедектер және ш еттетілгендер үшін аса тартымды көрінуі мүм- кін.
сектасының
мүшелері жаңарған
кедейлер
жы-
ландарды ұстап, уын ішкен
оларға Құдайға ж ақы ндағандай және өз өмірін бақылай алатындай
сенім ұялатады.
Бірақ сектантты қ дінге сенушілердің барлығы бірдей кедейлер
мен қаналғандар
шектен
тыс бюрократ деп санап,
қолдау мен рухани ортаға қаты сты лы қ сезімін іздеп келеді (Saliba,
2003;
Енді біреулер уақы т өте келе жойылған құнды-
лықтарды
қосылады (Davidman, 1991).
эмоционалдық тәжіри-
бенің нәтижесі.
орны-
на сектаға қосылуды таңдайды. Олардың діни қызметтері көбінесе
бейресми өтеді. Секта көшбасшыларының арнайы білімі болмайды
немесе томен, егер білімі болса тек құр сөз жүзінде ғана. Діни тұжы-
рымдамалар дүни елік марапаттарға ерекше мән береді және Киелі
Мәтіндер
Құдайдан жеткен деп қабылданады.
Сондықтан да олар-
ды тікелей түсіну қаж ет деп ойлайды.